Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ručičky nebojte se, vy makat nebudete… , aneb úvahy nefachčenka

Tak už je mně 18 let. Jsem lempl. Ničím jsem se nevyučil, nic neumím a na pracáku pro mě nemají práci. A pokud by práci čistě náhodou měli, což ovšem nehrozí, tak nejsem zas až takovej lempl abych se práci nedokázal vyhnout.

Teď půjdu na sociálku podat žádost o dávky pomoci v hmotné nouzi. Už předem vím od stejně mazaných lemplů jako jsem já, jak to dopadne. Sociálka moji žádost zamítne s tím, že jsem společně posuzovaná osoba se svými rodiči a proto ať mě živí oni.

Moje matka a fotr jsou učinění vorkoholici posedlí prací. Choděj do té práce každej den a furt s tím nejsou hotoví. Ten vorkoholizmus je prej nějaká psychická úchylka. No já tu úchylku nemám a přitom po mně naši chtějí, abych makal taky, že prej je to normální a že mě živit pořád nebudou. Asi to fakt nemají v těch kebulích v pořádku. Oni tvrdí, že podle platného ust. § 85 až 87 zákona č. 94/1963 Sb., o rodině, jejich vyživovací povinnost ke mně skončila. Že prej podle § 85 jsem schopen se živit sám a oni mě proto živit nebudou. Jenže mě ty jejich kecy nezajímají. Já tu práci nemám a fertyg. A tak jim ukážu rozhodnutí ze socky s pěkným kulatým razítkem, co je na něm lev. Tam bude černý na bílým, že jsem s nimi společně posuzovaná osoba. Na pracáku mně práci nedali, na podporu nemám nárok a tak si mě budou hezky živit oni až nadosmrti. Až to rozhodnutí uvidí matka, tak vyvalí voči jako kráva před kopcem a fotr jak vůl do vřelé vody. A já si hodím kopyta na stůl a oni mě budou hezky nosit žrádlo až pod nos, dokud budou dejchat. Já jim ještě ukážu kdo koho bude živit! No ještě že máme toho ministra Drábka. To je hlava jako ten pan wachmajst ze Švejka.

Až bude v platnosti ten novej občanskej zákoník, na jehož schválení my lemplové čekáme jak na boží smilování, tak to bude teprve Havaj. To mě budou živit úplně všichni příbuzní i s mou sedmdesátiletou bábou. Dědek už zakukal a bába má důchod. To je tutovej zdroj peněz. Tahle vláda mně fakt vyhovuje. Ještě tam chybí takovej Josef Vyskočil.

Ať žije ministr Drábek a to jeho MPSV. Půjdu se vožrat na jeho zdraví a až přijde čas, tak tady tyhle chytrý lidi budu volit. Mám už volební právo.

Autor: Jaroslav Vejtasa | neděle 13.3.2011 2:06 | karma článku: 48,32 | přečteno: 30238x
  • Další články autora

Jaroslav Vejtasa

Zatmění Jupiterem je lepší než nekonečné politické kecy

Tenhle článek je určen těm čtenářům, kterým už kauza Davida Rátha na zdejším blogu leze krkem.

6.6.2012 v 12:00 | Karma: 8,11 | Přečteno: 767x | Diskuse| Věda

Jaroslav Vejtasa

Zneužívači dávek třeste se! Ministr s vámi zatočí

Lidem, kteří nikdy nebyli nezaměstnaní, je nad slunce jasné, že sociální dávky jsou tak vysoké, že se z nich dá spokojeně žít. A ještě zbude na alkohol a cigarety. Proto tleskají Drábkovu super vynálezu zvanému „sociální karta“.

15.1.2012 v 23:02 | Karma: 30,53 | Přečteno: 1984x | Diskuse| Ekonomika

Jaroslav Vejtasa

Festival za demisi vlády

Jste spokojeni s činností současné vlády? Je to, co současná vláda prosazuje, tím, čemu jste dali ve volbách svůj hlas? Je-li vaší odpovědí na předchozí otázky NE, pak je tento článek určen pravě pro vás.

20.9.2011 v 1:51 | Karma: 19,45 | Přečteno: 1317x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Vejtasa

Extrémní praktiky Nejvyššího správního soudu - justiční zvůle

Dle ustanovení článku 15 Ústavy - zákonodárná moc v České republice náleží Parlamentu. S tímto se však NSS neztotožnil a pasoval se do role zákonodárce, aby k obrazu výkonné moci státní mašinérie svou divokou „novelizací“ změnil ustanovení § 104 odst. 4 zákona č. 150/2002 Sb., soudní řád správní (níže jen s.ř.s.), a mohl pak rozhodovat o kasačních stížnostech správních orgánů podle platného zákona však nepřípustných.

2.8.2011 v 20:51 | Karma: 16,91 | Přečteno: 1925x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Vejtasa

Když nechtějí makat, přejme jim ty sociální dávky…

U nás v republice je zhruba 8% nezaměstnanost, protože je nedostatek pracovních příležitostí. To víme asi všichni. Kdo má práci, ten je obvykle rád, že ji má, a na nezaměstnané většinou nadává, že jsou to nemakačenka, lemplové a vyžírky na jejichž sociální dávky musí on dělat.

9.7.2011 v 7:59 | Karma: 16,18 | Přečteno: 2029x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Protesty studentů eskalovaly i v Kalifornii, jeden člověk skončil v nemocnici

2. května 2024  8:11

Na Kalifornské univerzitě v Los Angeles (UCLA) se v noci na středu střetli proizraelští a...

Amsterdam bojuje proti nerovnosti v močení. Vyčlení miliony na veřejné záchodky

2. května 2024  7:53

Radnice v Amsterodamu po několikaletém nátlaku ze strany žen vyčlenila čtyři miliony eur (přes 100...

Kyjev na Rusko vyslal drony, balistická raketa v Oděse způsobila požár

2. května 2024  7:20

Sledujeme online Ukrajinské drony v noci na čtvrtek poškodily energetickou infrastrukturu v západoruské Orlovské...

Tlaková níže přinese mírné ochlazení. O víkendu bude oblačno, přijdou i bouřky

2. května 2024  6:54

Přímý přenos Silný vítr a nebezpečí vzniku požáru na vybraných místech v Česku hrozí ještě ve čtvrtek, výstrahy...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4553x
homo sapiens

Seznam rubrik